Upravni Odbor Nacionalne asocijacije za etičke standarde u oglašavanju je na sednici održanoj 10.-og septembra izabrao članove Komisije za etičke standarde u oglašavanju.
Za članove Komisije NAESO, izabrani su:
- Bojan Gligorijević, psiholog
- Galjina Ognjanov – profesorka, Ekonomski fakultet Univerziteta u Beogradu
- Jovana Gligorijević – novinarka, nedeljnik VREME, asocijacija ASMEDI
- Maja Gabrijan – trener iz oblasti javnih komunikacija (PR) i upravljanja ljudskim resursima (HR)
- Miloš Stojković – advokat iz oblasti medijskog prava
- Vladimir Čeh – Predsednik Suda časti, UEPS
- Vladimir Todorović – konsultant
Komisija je nezivisan i stručni organ NAESO koji se stara o doslednoj primeni Kodeksa marketinških komunikacija skladu sa ciljevima NAESO koji:
- daje stručno mišljenje u vezi sa povredama odredaba kodeksa marketinških komunikacija i oglašavanja, na osnovu podnetih prijava, kao i na predlog bilo kog člana udruženja;
- daje prethodno stručno mišljenje u vezi sa usklađenošću određene marketinške komunikacije (kampanje ili elemenata kampanje) sa kodeksom marketinških komunikacija i oglašavanja, na osnovu prethodno podnetih predstavki;
- daje tumačenje određenih odredaba Kodeksa na zahtev članova udruženja;
Prema pravilniku o radu Komisije, članovi se biraju iz reda uglednih stručnjaka iz oblasti značajnih za rad Komisije, a naročito, iz oblasti marketinških komunikacija, medijskog prava i prava oglašavanja, kao i zaštite potrošača, sociologije, psihologije, zaštite privatnosti podataka, iz obrazovne sfere, a koji su ostvarili značajne i priznate radove ili poseduju praksu u oblastima od značaja za rad Komisije, i koji uživaju ugled u stručnoj javnosti.
Nakon formiranja, NAESO Upravni odbor i Komisija će napraviti plan aktivnosti i definisati prve korake za uspostavljanje rada Komisije.